Friday, April 22, 2011

Mood yang paling tak suka...



Sign on Allied Centurion 26th April 2011.


Ayat yang paling aku tak suka!!!!
Sadisnya...Tak puas lagi nak manje-manje, En. hubby dah nak sign on!!!
Waaaaaaaaa!!! Macam ni la nasib kami yang bergelar isteri kepada
sailorman...Aku redha..Inilah rezeki kami... Walaupun berat hati nak
melepaskan dia, aku harus relakan...Biar pun jarak memisahkan kami tapi
hati kami tetap bersatu.. (wahhh...ayat..tangkap leleh ni..). Semoga
En. hubby tabah melalui semua ni...Hanya doa yang terbaik kami
pohonkan...Bak kata orang sayang isteri tinggal-tinggalkan...(peribahasa nilah yang selalu menyedapkan hati) hehehe...

daaaa....

Nak pelok En. hubby puas-puas!!

8 comments:

  1. sabar la kak yang,allah suker org yg sabar nie..heheheee..

    ReplyDelete
  2. mekaceh...tp sape ni ek...tetiba terkeluar plk nama glemer..ngeh3x

    ReplyDelete
  3. anne : jom2...nmpknya boleh raya sama...yeayyy!

    ReplyDelete
  4. saat ni la yg pling xthn kan..sbr byk2 tau..yg pnting dpt ry sma2..tul x..ayat penyedap..hehe..

    ReplyDelete
  5. BAGUS CMNI. CINTA SENTIASA MEKAR. AKU DA UPDATE BLOG AKHIL.

    ReplyDelete
  6. siannya....sabar ok...
    kelon2 dulu puas2..huhu


    ckap kat kent bawak hubby aku sekali boleh tak..suruh dia lap2 stereng kapal ker..
    sbb aku teringin nak rs rindu2an tu camner..
    hehe..

    ReplyDelete
  7. AizaZiha : btl3x...ingat dh kuat semangat nk kena tggl, rupanya blm lagi..hukhukhuk!

    ARA : aku suka tp situasi camnilah yg tk sukanya...apa nk buek..dh nasib badan...

    ladyzamea : ko soh la buggy ko apply, nti buleh join club kami...aku ada kawan..!

    ReplyDelete